2018-05-07
Елементи тренінгівОсновна мета тренінгу — навчити конкретних навичок і вмінь, він стає частиною процесу навчання або професійної адаптації. Є таке прислів'я: "Я чув — та забув, я бачив — та запам'ятав, я зробив — то я знаю".
Тренінг дає учасникам змогу не лише почути думку вчителя чи подивитися на таблиці та схеми, а й практично застосувати отримані знання, перетворивши їх на вміння. Тому тренінгова форма роботи все ширше застосовується в сучасних системах навчання.
Індивідуальні стилі діяльності та сталі поведінкові стереотипи виникають у дитини внаслідок умов її життя та підтримуються системою рольових очікувань з боку оточення. Тому школяру важко усвідомити, що саме в його звичній системі поведінкових реакцій потребує зміни, негативно впливає на ефективність діяльності.
Тренінгова група створює модель соціальних стосунків, мініатюрне суспільство, у якому відбувається відверте та безпечне спілкування. Це дає учасникам можливість випробувати свої звичні стереотипи та отримати відверту інформацію щодо себе.