• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Тренінг як один з видів навчання в нашій школі

Тренінг як один з видів навчання в нашій школі

2018-05-07

/Files/images/23559481_786312928207214_1710650209038278918_n.jpg Елементи тренінгів

Основна мета тренінгу — навчити конкретних навичок і вмінь, він стає частиною процесу навчання або професійної адаптації. Є таке прислів'я: "Я чув — та забув, я бачив — та запам'ятав, я зробив — то я знаю".

Тренінг дає учасникам змогу не лише почути думку вчителя чи подивитися на таблиці та схеми, а й практично застосувати отримані знання, перетворивши їх на вміння. Тому тренінгова форма роботи все ширше застосовується в сучасних системах навчання.

Тренінгова форма навчання має такі переваги:

  • активність групи;
  • поєднання інформації та емоційного ставлення до неї;
  • підвищення рівня мотивації;
  • здатність групи до колективного мислення та прийняття рішень;
  • практична перевірка та закріплення отриманих знань.

Тренінг - метод зміни поведінкового стереотипу дитини

Індивідуальні стилі діяльності та сталі поведінкові стереоти­пи виникають у дитини внаслідок умов її життя та підтриму­ються системою рольових очікувань з боку оточення. Тому школяру важко усвідомити, що саме в його звичній системі поведінкових реакцій потребує зміни, негативно впливає на ефектив­ність діяльності.

Тренінгова група створює модель соціальних стосунків, мініатюрне суспільство, у якому відбувається відвер­те та безпечне спілкування. Це дає учасникам можливість ви­пробувати свої звичні стереотипи та отримати відверту інфор­мацію щодо себе.

Кiлькiсть переглядiв: 363

Коментарi